Uslovi korišćenja i prodaja

Uslovi korišćenja

Ovde se možete informisati o uslovima korisćenja i kupovine putem internet prodavnice playday.rs. Posetom, ili kupovinom preko internet prodavnice playday.rs prihvatate Uslove korišćenja koji su navedeni u daljem tekstu. Molimo vas da ih pažljivo pročitate i upoznate se sa pravilima koja primenjujemo. Zadržavamo pravo da bez prethodnog obaveštavanja vršimo izmene i dopune Uslova korišćenja i ostalog sadržaja navedenog na sajtu playday.rs.


Komunikacija

Sva pitanja o proizvodima i ostalim informacijama koje vas zanimaju možete poslati putem elektronske pošte na kontakt e-mail cao@playday.rs.


Intelektualna svojina

Celokupan sadržaj prikazan na ovom sajtu kao što su stranice, informacije, dizajnerski elementi, tekstovi, fotografije, logotipi, video i audio zapisi su vlasništvo Playday d.o.o. i ne mogu se koristiti bez izričite predhodne saglasnosti Playday d.o.o. Kreiranje hiperlinkova za Playday.rs je dozvoljeno sve dok se prodavnica i sadržaj objavljen na njoj ne prikazuju lažno, uvredljivo ili na bilo koji drugi degradirajući način.


Opis proizvoda

Zadržavamo pravo da bez prethodne najave promenimo opis i cenu svih artikla na ovom sajtu. Svi artikli koji su prikazani na ovom sajtu deo su naše ponude i ne podrazumeva se da su svi dostupni za isporuku u svakom trenutku. Informacije o trenutnoj raspoloživosti artikala možete proveriti slanjem upita na e-mail cao@playday.rs.


Reklamacija proizvoda

U slučaju vraćanja robe i povraćaja sredstava kupcu koji je prethodno platio nekom od platnih kartica, delimično ili u celosti, a bez obzira na razlog vraćanja, Playday d.o.o. je u obavezi da povraćaj vrši isključivo preko VISA, MasterCard i Maestro metoda plaćanja, što znači da će institucija na zahtev prodavca obaviti povraćaj sredstava na račun korisnika kartice.


Postupak rešavanja reklamacije sprovodi se na osnovu odredbi Zakona o zaštiti potrošača (“Sl.Glasnik RS” br. 62/2014) kao i odredbi Zakona o trgovini (“Sl.Glasnik RS” br. 53/10, 10/2013).

Ukoliko je pošiljka oštećena u transportu, niste dužni da je preuzmete. Tada u potpunosti zamenjujemo oštećene proizvode ili vam vraćamo novac. Kada preuzmete pošljku, time potvrđujete da ste primili ispravan i neoštećen proizvod. Zato vas molimo da pošiljku proverite pre nego što je preuzmete.

U slučaju da imate bilo kakvu reklamaciju na sam proizvod ili želite da zamenite robu, kontaktirajte nas na cao@playday.rs. Troškove zamene robe snosi kupac, osim u slučajevima kada kupac dobije neispravan ili pogrešan artikal. Prilikom zamene, robu obavezno vratiti u ispravnom i nekorišćenom stanju i originalnom, neoštećenom pakovanju. U suprotnom, paket neće biti primljen.

Na zamenu neispravnih proizvoda imate pravo ako je na proizvodu jasno vidljivo da greška nije nastala nepravilnim korišćenjem već da je došlo do greške u proizvodnji, pakovanju ili transportu. Rok za odgovor na reklamaciju je 8 dana od prijema reklamacije. Rok za rešavanje je 15 dana od prijema reklamacije.
Povrat robe se u tom slučaju vrši na naš trošak a prijava ide u jednostavna tri koraka:


1. Pošaljite Vaš zahtev našem operateru na adresu: cao@playday.rs

Obavezno navedite sledeće podatke:

- ime i prezime

- e-mail adresu

- broj fakture ili gotovinskog računa koji ste dobili sa robom

- poruku u kojoj ćete opisati razlog reklamacije

2. Artikle namenjene za povrat adekvatno spakujte kako ne bi došlo do oštećenja u transportu.

Nakon što oštećena roba stigne u naše prostorije i provere opravdanost reklamacije, ispravan artikal biće isporučen na vašu adresu.
Ukoliko artikal više nemamo u ponudi, biće izvršen povraćaj novca. Zamena oštećenog artikla ide na trošak prodavca i vrši se preko odgovarajuće kurirske službe.


Opis proizvoda

Opis i cena svih proizvoda nalazi se u pregledu artikla, na stranici artikla, kao i u korpi. Usluga isporuke robe je besplatna. Od primaoca se prilikom uručenja pošiljke naplaćuje otkupnina i poštarina za prenos otkupnog iznosa, koji se vraća nalogodavcu kao pošiljaocu pošiljke. Poštarina za prenos otkupnog iznosa se obračunava po Cenovniku usluga u unutrašnjem poštanskom saobraćaju i usluga novčanog poslovanja.

Playday d.o.o. ima pravo da otkaže porudžbenicu uz slanje e-mail obaveštenja potrošaču ukoliko je došlo do grube greške prilikom postavljanja cene na sajtu, npr. umesto 3.000 rsd je navedena cena 300 rsd, i sl.

Trudimo se da svi artikli na ovom sajtu budu prikazani sa ispravnim nazivima, specifikacijama, fotografijama i cenama, međutim, ne možemo garantovati da su svi podaci na ovom sajtu u potpunosti ispravni.

Zadržavamo pravo da bez prethodne najave promenimo opis i cenu svih artikla na ovom sajtu. Svi artikli koji su prikazani na ovom sajtu deo su naše ponude i ne podrazumeva se da su svi dostupni za isporuku u svakom trenutku. Informacije o trenutnoj raspoloživosti artikala možete proveriti slanjem upita na e-mail cao@playday.rs.


Plaćanje

Svoju online narudžbinu možete platiti koristeći Vašu VISA, MasterCard ili Maestro platnu karticu. Potrebno je da izaberete način plaćanja Visa, Master ili Maestro. Plaćanje nije moguće u stranoj valuti.

Isporuka robe je moguća na teritoriji Srbije i u inostranstvu i iskljucivo na adresu koja je navedena na korisničkom profilu. Samo vlasnik platne kartice može izvršiti plaćanje.


Izjava o konverziji

Sva plaćanja će se realizovati u valuti Republike Srbije – dinarima. Dakle, ukoliko se proizvod plaća deviznom karticom, sredstva će se konvertovati u dinare, po srednjem kursu narodne banke Srbije na dan plaćanja.


Dostava

Dostava na teritoriji Srbije se obračunava po cenovniku. Dostava je obračunata u konačnu cenu proizvoda. Porudžbine iznad 2500 RSD isporuka je besplatna. Manje od 2500 RSD, isporuka se naplaćuje 200 RSD. Dostava van teritorije Srbije biće obračunata u konačnu cenu proizvoda. Dostava se vrši kurirskom službom City Express.


Obaveštenje o pravima i potrebama potrošača

Prodavac je dužan da potrošača (kupca) upozna sa osnovnim obeležjima robe (proizvoda) koju kupuje, o ceni, načinu plaćanja, načinu i roku isporuke i načinu izvršenja drugih ugovornih obaveza, o postojanju i uslovima postprodajnih usluga i garancijama, o postojanju zakonske odgovornosti Prodavca zbog nesaobraznosti robe ugovoru, o načinu izjavljivanja reklamacije, a naročito o mestu prijema i načinu postupanja po njima, kao i uslovima koji se odnose na ostvarivanje prava potrošača po osnovu saobraznosti. Ako isporučena roba nije saobrazna ugovoru, Potrošač nakon što obavesti Prodavca o nesaobraznosti, ima pravo da zahteva od Prodavca da otkloni nesaobraznosti zamenom, odnosno da zahteva odgovarajuće umanjenje cene ili da raskine ugovor u pogledu te robe. Ako otklanjanje nesaobraznosti nije moguće, Potrošač ima pravo da zahteva odgovarajuće umanjenje cene ili raskid ugovora ako.

Potrošač može da izjavi reklamaciju radi ostvarivanja svojih prava iz usled nesaobraznosti robe ugovoru i prava po osnovu garancije, kao i zbog pogrešno obračunate cene i drugih nedostataka, na način koji su opisane u obaveštenju o načinu i mestu primanja reklamacije. Prodavac je dužan da bez odlaganja, a najkasnije u roku od osam dana od dana prijema reklamacije, pisanim ili elektronskim putem odgovori Potrošaču na izjavljenu reklamaciju. Odgovor Prodavca na reklamaciju mora da sadrži odluku da li prihvata reklamaciju, izjašnjenje o zahtevu potrošača i konkretan predlog i rok za rešavanje reklamacije. Rok ne može da bude duži od 30 dana, od dana podnošenja reklamacije.

Prodavac je dužan da postupi u skladu sa odlukom, predlogom i rokom za rešavanje reklamacije, ukoliko je dobio prethodnu saglasnost potrošača. S toga će potrošača svoju saglasnost dati u najkraćem mogućem roku od momenta prijema odgovora Prodavca na reklamaciju, kako bi Prodavac mogao da reši reklamaciju u gore spomenutom zakonskom roku. Neblagovremeno davanje saglasnoti potrošača smatraće se jednim od objektivnimh razloga zbog kojih Prodavac nije u mogucnosti da udovolji zahtevu potrošača u zakonskom roku.

Ukoliko prodavac iz objektivnih razloga nije u mogucnosti da udovolji zahtevu potrošača u roku koji je dogovoren, dužan je da o produžavanju roka za rešavanje reklamacije obavesti potrošača i navede rok u kome će je rešiti, kao i da dobije njegovu saglasnost, koju će Potrošač dati u najkraćem mogućem roku. Produžavanje roka za rešavanje reklamacija moguće je samo jednom.

Saobraznost se daje isključivo na ispravnost robe a ne na njenu funkcionalnost jer se podrazumeva da je Potrošač upoznat sa tehničkim karakteristikama proizvoda, pa se saobraznost odnosi na činjenicu da će izabrani proizvod zadovoljiti zahteve potrošača u okviru deklarisanih tehnickih mogucnosti propisanih od strane proizvođača. Od potrošača se očekuje da kupljeni proizvod ne izlaže štetnim dejstvima (duvanski dim, ekstremno prašnjave prostorije, ekstremno hladne ili ekstremno tople prostorije i sl.). Sve eventualne nepravilnosti prouzrokovane ovakvim tretmanom robe će se otklanjati isključivo na teret potrošača.

Pravo na saobraznost nije moguće ostvariti ukoliko je do oštećenja ili kvara robe došlo usled transporta nakon isporuke, usled više sile (poplava, zemljotres, požar i sl.), usled nepravilnog korišćenja, usled nepridržavanja proizvođačkog uputstva i preporuka o upotrebi proizvoda, usled bilo kakvog mehaničkog oštećenja proizvoda koje je nastalo krivicom potrošača ili trećeg lica za koje Prodavac ne odgovara, ukoliko je proizvod vraćen bez fiskalnog računa ili drugog dokaza da je kupljen kod Prodavca. Potrošač je dužan da prilikom preuzimanja kupljenog proizvoda ustanovi kompletnost i fizičku neoštećenost proizvoda koje preuzima. Naknadne reklamacije koje se odnose na kompletnost i fizičku neoštećenost neće biti prihvaćene.

Sve dodatne informacije Potrošač može dobiti svakog radnog dana slanjem poruke na e-mail: cao@playday.rs od 09h do 18h.

O nama:
MB:21370967
PIB 110638763
Adresa: Dobracina 60, Beograd
Telefon: 0608866866